sobota, 17 sierpnia 2013

Gulasz z letnich warzyw

Jak tam długi weekend mija? Moje plany wyjazdowe niestety się w ostatniej chwili zmieniły, ale nie ma tego złego mój wewnętrzny kujon ucieszył się, że ma czas na naukę (oj, źle ze mną jest, powiadam wam źle jeśli wizja spędzenia długiego weekendu w czterech ścianach mnie cieszy... ;] ). No ale nie samą nauką człowiek żyje, nawet udało mi się w międzyczasie popełnić parę fajnych dań, ale mam wrażenie, że przy tej dostępności i jakości warzyw nie jest to trudne ;) Chcę właśnie wam przedstawić przykład dania, gdzie jednymi przyprawami jest sól i ciut pieprzu, pierwsze skrzypce grają warzywa letnie!


GULASZ Z LETNICH WARZYW

Skład:

duża cukinia
ok. 200-250 g. zielonej fasolki (może być żółta albo jeszcze lepiej mix :))
duża cebula
4-5 dorodne pomidory
   koperek
sól
pieprz
woda
olej


Cebulę obieramy i kroimy w kostkę. Wrzucamy ją na rozgrzany olej w garnku i podsmażamy. Cukinię kroimy w kostkę, fasolkę przekrajamy na 2-3 części. Kiedy cebula będzie już lekko złotawa dodajemy cukinię i fasolkę. Smażymy wszystko kilka minut i zalewamy wodą tak aby sięgnęła połowy naszej mieszanki warzywnej (można dodać więcej, ja tak zrobiłam ale trochę za dużo sosu mi wyszło). Pomidory kroimy w dużą kostkę i wrzucamy do garnka. Gotujemy wszystko do miękkości fasolki (reszta warzyw szybciej dojdzie). Kiedy już nasz gularz będzie gotowy doprawiamy świeżym koperkiem, solą i pieprzem. Voilà! Mamy przepyszny gulasz :)





Smacznego!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz